אנסמבל חולות נודדים
יונית שקד גולן

יונית שקד גולן, זמרת ילידת הארץ, המתמחה בשירה עממית בהגשה אומנותית, בעלת קול מיוחד עם מנעד עשיר (מהקונטרה-אלטו ועד למצו-סופראן). בוגרת תואר אומן מהאקדמיה למוסיקה ולמחול ע"ש רובין בירושלים.

מופיעה כסולנית עם תזמורות מהטובות בארץ, ביניהן: התזמורת הפילהרמונית, התזמורת הקאמרית הקיבוצית, הסימפונייטה הישראלית ב"ש ותזמורת הבמה-חולון. שרה תחת שרביטם של טובי המנצחים כגון: מנדי רודן, ירון גוטפריד, רוני פורת, איתן גלוברזון, מנחם נבנהוייז, טליה אילן, מיכאל וולפה ועוד.

מופיעה בפסטיבלים כגון "פסטיבל למוסיקה ווקאלית" באבו גוש, "פסטיבל אישה" בחולון ובפסטיבלים אחרים בארץ ובעולם. לקחה חלק בסדרת קונצרטים אותם הפיק וניהל מיכאל וולפה, בפסטיבל "צלילים במדבר", ביניהם ערבים משירי וילנסקי, משירי מרדכי זעירא, משירי דוד זהבי ומשירי אלתרמן.

שרה בקונצרטים המופקים על ידי ד"ר גילה פלם ומוקלטים בספרייה הלאומית בירושלים כחלק מאיסוף ושימור של מוסיקה ישראלית. בפרויקט מיוחד, הקליטה דיסק ובו שניים עשר שירים ללחנים לא מוכרים של סשה ארגוב, למילים של עוזי שלו. השתתפה בהפקות שונות של האופרה הישראלית, תחת שרביטם של גדולי המנצחים: דניאל אורן, לורין מאזל, ואלרי גרגייב, זובין מהטה, ועוד.

סולנית של אנסמבל "חולות נודדים" (קונטרבאס – אורה בועזסון- חורב, גיטרה ועיבודים – אודי חורב, כלי הקשה- חיים פסקוב), בימים אלה, הם מופיעים ברחבי הארץ יחד עם הוצאת דיסק חדש: "מעברים" (שירים ישראלים משנות השלושים עד השישים בעיבודים אתנו-ג'אזים).

יונית שקד גולן מופיעה בארץ ובחו"ל בתוכניות שונות המשלבות שירים ישראלים בעיבודים קלאסים, אריות מתוך אופרות ושירים עממיים. מופיעה ברחבי הארץ בערב משירי שושנה דאמרי - "שושנה בין חיוכים", בהנחיית ד"ר דן אלמגור ובמספר קונצרטים של המיסה קריאוז'ה, על פי ביצוע של מרסדס סוסה, בגרסה לזמרת אלט סולנית.



נהנית מזמרשת?
אתר זמרשת מתקיים בזכות תרומות.
עזרו לנו להמשיך במפעל!
לתרומה קבועה או חד פעמית: