ידידי זֶמֶרֶשֶׁת וגולשים יקרים !

ברוכים הבאים לאתר החדש של זֶמֶרֶשֶׁת. האתר נמצא בהרצה והוא כולל תכנים ראשוניים בלבד. קצב התווספות ה"בשר" לאתר תלוי, כמובן, בתקציבים, במתנדבים, בנגישות החומרים, ובסיוע של הציבור הרחב. כמו כן, נכון לעכשיו עדיין לא כל החלקים באתר פעילים. אתם מוזמנים לחזור לבקר לעתים תכופות ולהתעדכן בפונקציות ובחומרים החדשים. תודה על הסבלנות!

אנו מתמקדים בתקופה שמראשית הציונות ועד קום המדינה, אולם ייתכנו פה ושם שירים ש"יגלשו" לתוך שנות ה-50, משיקולים שונים (בניגוד לאירועים שלנו, שם נכון לעכשיו אנחנו מקפידים על תש"ח כגבול עליון).

האתר פועל ברישיון אקו"ם ובצורה חוקית. כרגע רוב השירים הם להאזנה בלבד, היות שאיננו יכולים לעמוד בתשלום שאקו"ם דורש עבור הורדת שירים.

המקורות שלנו לאתר רבים ומגוונים, החל מאתרים כמו "שירונט", דרך ספרים ושירונים, מומחים למיניהם, ועד לאליהו הכהן, הכהן הגדול. אנו עושים מאמצים לוודא את נכונות הפרטים, אולם פעמים רבות ישנן מחלוקות בהן צריך להכריע, סתירות למיניהן, ולעיתים ייתכן שפשוט לא הגענו למידע הנכון. נשמח מאד לקבל כל הערות ותיקונים שהם לגבי החומרים באתר.

כמו כן, אנו עושים כל מאמץ, אולם לא תמיד מצליחים לאתר את מי שמאחורי החומרים (מעבדים לשירים, צלמי התמונות, ואפילו חברות תקליטים, הוצאות ספרים שמאחורי שירונים מסוימים, וכו'). אנו מתנצלים על כך, ונשמח אם תשלחו לנו מידע חסר (בשלב מאוחר יותר תתפרסם רשימה של מידע מבוקש).

אנו רואים באתר זֶמֶרֶשֶׁת אתר של ולמען הציבור. האתר ממומן מכיסם של חברי זֶמֶרֶשֶׁת, מאירועי זֶמֶרֶשֶׁת, ומתרומות. אנו קוראים לכל אחד ואחת מכם לתרום לאתר בכל מובן: מבחינה כספית, מהידע שברשותכם, ומאהבתכם לזמר העברי המוקדם !

מאחלים לכם הנאה מהאתר ומקווים לשיתוף פעולה פורה,

צוות זֶמֶרֶשֶׁת


לכל החדשות »

נהנית מזמרשת?
אתר זמרשת מתקיים בזכות תרומות.
עזרו לנו להמשיך במפעל!
לתרומה קבועה או חד פעמית: