במסגרת "משׂיחים ביהודה"
אנו קרבים אל סיום האירוע שלנו, שהוא בין מפגש לבין כנס או יום עיון – וברצוני להזכיר:
א) למטה, במבואה לאודיטוריום, כאשר אתם נכנסים לקונצרט שימו לב לתערוכה שהכינותי, גם תוכלו להציץ לאחר הקונצרט. יש שם תצוגה קטנה של כתבי יד של יהודה שרת במלל ובמוזיקה וכן מספר כרכים של "עֲנוֹת".
ב) בתחילת שנות ה-90, לאחר עבודה של מספר שנים לא מבוטל במשותף ובחדוה עם הילה ז"ל בתו של יהודה. לאחר עזיבתה את אפיקים גרה מספר שנים בטבריה ושם, בחדר מיוחד השכינה את עזבון כתבי היד של אביה. ערכנו מיון בסיסי של מסמכי המוסיקה ושל מסמכי המלל. מסמכי המלל הועברו לאפעל, ומסמכי המוסיקה למחלקה וכתבי-יד נדירים באוניברסיטת בר אילן. מיינתי שם במשך זמן רב את החומר המוסיקלי השופע ל-18 נושאים (מעטפות), וזהו המפרט:
מעטפה 1: שירים שונים
מעטפה 2: המשפחה – בר-מצווה
מעטפה 3: חגים וזמנים (כולל בית-הספר)
מעטפה 4: עיבודים לשירים עבריים
מעטפה 5: עזבונות
מעטפה 6: דואטים
מעטפה 7: יהודה שרת כתלמיד
מעטפה 8: קומו תועי מדבר
מעטפה 9: אז ייבקע כשחר אורך
מעטפה 10: עוד תרומי עין חרוד
מעטפה 11: תקומה משבר – לימי המצור והדמים
מעטפה 12: לאלף מזמור – טיוטות ושיפוצים
מעטפה 13: ט' באב
מעטפה 14: נישואין
מעטפה 15: ראש השנה – חגים וזמנים
מעטפה 16: אוטוגרפים
מעטפה 17: עיבודים שכתובים למוסיקה קלאסית ללא מלים
מעטפה 18: הלחנות בנושאים כלליים
מאוחר יותר נערך קיטלוג נוסף לארכיון זה אשר עדיין הצריך הפרדה בין החומר המוסיקלי לחומר המילולי. כך הוגדרו חטיבותיו:
א. החומר המוסיקלי – בחלקו חומר מקורי של המלחין, בחלקו אוסף של חומר ממלחינים אחרים.
ב. החומר המילולי.
החומר המוסיקלי חולק לתשע תת-קבוצות לפי הנושאים הבאים:
1. יצירות למקהלה.
2. חומר חד קולי.
3. חומר דו קולי.
4. חומר קולי + כלי.
5. חומר כלי.
6. תפקידים בודדים ליצירות שונות (כלי + קולי).
7. עיבודים ולחני מלחינים אחרים.
8. הלחנה לצרכים מתודיים.
9. טיוטות ופתחונות.
מכתבה הראשון של ציפי פליישר להילה שרת עם תחילת איסוף החומרים מעזבונו של יהודה שרת, שנת 1983